Brev:
Med på ferie
1. juni 2008
Alder:
15 mdr.
Med på ferie
Hej Helen
Flot nye hjemmeside :-)
Vi skal 14 dage til Italien med vores datter som til juli er 16 mdr.
Jeg kunne godt tænke mig at vide om der er noget jeg skal tage højde for når man tager et lille barn med til udlandet.
Kost, væske, varme osv.